شناسایی مشتریان بالقوه (Lead) برای محصول/محتوا

طی چند ماه گذشته پیرو همکاری تنگاتنگ با چند ایکامرس درجه یک داخلی، و پاسخگویی به نیاز‌های متعالی آن عزیزان، و همچنین بهرمندی از دانش و تخصص مشاورین، سرویس‌ها و تیم recommender.ir پیشرفت‌هایی سریع و هدفمند را تجربه کرد.

یکی از مهمترین بهبود‌های حاصل آمده، توسعه سرویس جدیدی برای شناسایی مشتریان بالقوه (Lead-Users) است.

این خدمت به کمک محاسبات بلادرنگ و الگوریتم‌های یادگیری‌ماشین، مشتریان بالقوه را از بین هزاران مشتری سایت‌های شما شناسایی و معرفی می‌کند.

با توجه به استفاده گسترده از الگوریتم‌های تحلیل‌های پیش‌بینانه، این خدمت جدید قادر است کاربرانی که هنوز از وجود محصولی اطلاع ندارند، ولی با احتمال بالا به آن محصول بسیار علاقمند هستند، از بین خیل عظیم کاربران آنلاین شناسایی کند. سرویس‌های قبلی ما قادر به شناسایی کاربرانی بود که محصول/محتوایی را بسیار پسندیده‌اند ولی هنوز خریداری نکرده‌اند. (بدون بررسی لایک و …)

همچنین به کمک دیگر سرویس‌های استک recommender.ir قادر به لحاظ کردن سبک شخصی استفاده کاربر از سایت شما، و پیش بینی بهترین زمان برای ارسال نوتیفیکیشن، خبرنامه و … خواهید بود.

سناریوی کاربرد

فرض کنید محصولی با نام اختصاری ix2946 را به تازگی وارد چرخه عرضه و فروش کرده‌اید. حال می‌خواهید از بین تمام کاربران کسب‌و‌کار خود، تنها به آنان که هنوز این محصول را ندیده‌اند ولی به آن بسیار علاقمند هستند، اطلاع رسانی کنید (پیش‌بینی). در این صورت کافیست اندپوینت leadDetector سرویس ما را فراخوانی کنید تا در کسری از ثانیه فهرست کاربران را دریافت کنید. حتی می‌توانید این فهرست را برای کمپینی که در ۷۲ ساعت آینده برگزار خواهید کرد، تنظیم کنید. هنگام فراخوانی می‌توانید سطح نسبی دقت و همچنین زمان پیش بینانه اطلاع رسانی را نیز به سرویس اعلام کنید.

تصویر زیر نمونه‌ای از فراخوانی را نمایش می‌دهد:

این اندپوینت توسط یکی از مشتریان ما آزموده شده است و از دقت مطلوب برخوردار است.

مزایا

  • تبدیل راحت و سریعتر مشتریان بالقوه به مشتری بالفعل
  • افزایش سهم از بازار با اطلاع رسانی صحیح
  • کاهش نارضایتی از ارسال پیام‌های بی‌مورد و اشتباه
  • تخمین دقیق میزان نیاز بازار بر اساس اقبال کاربران
  • کشف پتانسیل‌های موجود در میزان تقاضا نسبت به محصول/محتوا
0 پاسخ

برای ما بنویسید

دوست داریم نظر شما رو بدونیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *