جابجایی تمرکز از محصول به مشتری

در گذشته‌ای نه چندان دور مبدا تعامل دنیای کسب‌و‌کار، محصول بود. در این مدل محصول توسط کانال‌هایی متنوع به دست مشتری می‌رسید. همه ما این دوران را به خاطر داریم. برای خرید تلوزیون مورد نیاز خود باید بسیار جستجو می‌کردیم یا منتظر تامین کنندگان می‌ماندیم. در چنین مدل مشتری منفعل بود و این کسب‌وکار بود که توسط کانال‌های عرضه خود، محصول را به دست مشتری می‌رساند:
تصویر زیر را ملاحظه کنید:

امروز شاهد یک تغییر بزرگ در رفتار بازار‌‌های مدرن هستیم. محوریت کسب‌و‌کار از محصول به مشتری جابجا شده است. این مشتری‌ست که تصمیم می‌گیرد بر اساس تجربه و آگاهی خود دست به انتخاب کانال ارتباطی و محصول بزند. این مشتری‌ست که بر اساس مطالعات و سلیقه خود، انتخاب می‌کند. در نسل مشتری‌محور، شاهد ایفای نقش فعال مشتری بر شکل‌گیری خدمات بازار هستیم. مشتری‌های دنیای جدید انتظار دارند محصول مورد نیاز خود را سریعتر از همیشه بیابند. تصویر زیر نقش فعال مشتری امروزی را ترسیم می‌کند:

در چنین شرایطی‌ست که خدمات recommender.ir تجربه‌ای کم نظیر برای کاربر و سودی سرشار برای کسب‌و‌کار فراهم می‌سازد.

خدمات ما سود‌آوری شما را به کمک فناوری‌های پیشرفته پردازش داده‌ و هوش‌مصنوعی به کمک افزایش میزان رضایت کاربر، تضمین می‌کند.

کاربرانی که از فروشگاه‌های آنلاین مجهز به فناوری recommender.ir خرید می‌کنند، راحت تر و ساده تر به محصول مورد نیاز خود دست می‌یابند. کاربران این سامانه‌ها نهایت احترام و هوشمندی را از طریق سامانه‌های ما کسب نموده و به مشتریانی وفادار بدل می‌شوند:

خدمات ما کمک می‌کنند مشتریان شما به خوبی به میزان احترام و اهمیتی که کسب‌و‌کار شما برای آنها، سلیقه و اولویت‌هایشان قایل است، پی برده و تجربه‌ای موفق را در کسب‌و‌کار آنلاین شما تجربه کنند.

کارشناسان ما به کمک فناوری‌های مدرن و کسب‌ تجربه طولانی در این حوزه به کمک خدمات SaaS شما را در افزایش راندمان فروشگاه‌های آنلاین یاری می‌کنند. کافیست با ما تماس بگیرید.

مرجع تغییر مدل رفتار مشتریان: SalesForce.com

3 پاسخ
  1. recommender
    recommender گفته:

    هردو لازم هستن. و البته کافی نیستند. سرویس ما از دوسال پیش هیبرید است و از هر دو نوع و تکنیک‌های دیگر استفاده می‌کنه.

    پاسخ دادن

برای ما بنویسید

دوست داریم نظر شما رو بدونیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *