آنچه از آیتم‌ها به شما می‌گوییم

مسئله

یک کسب‌و‌کار آنلاین، صدها و هزاران آیتم (محتوا/کالا) برای عرضه دارد…

از میزان شباهت این آیتم‌ها با یکدیگر چه می‌داند؟

از نزدیکی و تشابه ویژگی‌های هر یک از آيتم‌ها چه می‌داند؟

از نیاز کاربران و تناسب آن با آیتم‌های موجود چه ‌می‌داند؟

رشد و کاهش اقبال کاربران به آیتم‌ها را چگونه تشخیص می‌دهد؟

چگونه عرضه یک یا چند آیتم خاص را تسریع می‌کند؟

چگونه از میان هزاران هزار کاربر، آنان که بیش از دیگران به آیتمی خاص علاقه نشان داده‌اند برای هدف‌گذاری مجدد((Retargeting)) شناسایی می‌کند؟

options
راه‌حل
در recommender.ir به این پرسش‌های مهم و بنیادی کسب‌و‌کار آنلاین شما پاسخ‌هایی درخور ارائه می‌کنیم. راه حل ما مجموعه‌ای از متدها را در اختیار کسب‌و‌کار‌های آنلاین قرار می‌دهد. این متد‌ها تعامل کاربر با آیتم‌ها را موثر ساخته، و از سویی دیگر به مدیران مجموعه و تحلیل‌گران داده‌هایی ارزشمند ارائه می‌کنند.

متد‌هایی که به آیتم‌ها می‌پردازند عبارتند از:

(متد‌هایی که به لینکی متصل نیستند، هنوز در این وبلاگ معرفی نشده‌اند،‌ ولی در مستندات فنی آمده‌اند.)

 

0 پاسخ

برای ما بنویسید

دوست داریم نظر شما رو بدونیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *